تیکه باحال فتح الله زاده به پرسپولیس
 
طنزوبامزه
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, :: 11:34 AM ::  نويسنده : soheil sharifi

علی فتح الله زاده در پاسخ به سوالی در مورد تمایل پرسپولیسی ها برای در اختیار گرفتن آرش برهانی، شرط چنین انتقالی را مطرح کرده است.
فتح الله زاده گفته است: هر زمان دنیزلی گفت من برهانی را می‌خواهم من می‌گویم روی چشمم این برهانی برای شما نوری یا کریمی را به جای او به استقلال بفرستید! اگر به خواستن است من هم نوری یا کریمی را می‌خواهم، آیا پرسپولیسی‌ها این بازیکنان را به ما می‌دهند؟! من هم دلم می‌خواهد روزی دو تا چلوکباب یا چلومرغ بخورم اما فقط دلم می‌خواهد، چون پولش را ندارم! بعضی وقت‌ها از جلوی چلوکبابی رد می شوم و بوی چلوکباب به مشامم می‌خورد، خلاصه وصف العیش، نصف العیش!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب